Kamerlid Mei Li Vos roept op tot het invoeren van een bel-niet-aan-register. Het bel-me-niet-register tegen telefonische benadering is een succes, maar het kamerlid bespeurt dat verkopers en anderen die iets willen aanbieden nu andere kanalen zoeken en dus weer vaker aan de deur komen. Vooral mensen die minder sterk in hun schoenen staan, worden het slachtoffer. Zo’n bel-niet-aan-register moet net zo werken als de bel-me-niet-variant. Je geeft je adres op en vinkt aan wie je wel (bijvoorbeeld goede doelen) en niet aan de deur wilt. Mocht je je hebben opgegeven en toch worden overvallen door iemand die zich daaraan niet houdt, dan moet de eventueel zo afgedwongen transactie later gemakkelijk ongedaan kunnen worden gemaakt.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.