Het gerenoveerde gedeelte van de Coentunnel is op werkdagen zo’n zeven tot negen keer gesloten.De opstoppingen ontstaan door vrachtwagens die te hoog zijn voor de tunnel en weer moeten omkeren. In het nieuwe gedeelte ontstaan wekelijks ongelukken doordat mensen de slagboom rammen. Volgens Hoogleraar verkeer Bert van Wee is dit wel heel erg vaak. ‘De schuld kan niet alleen bij de automobilist neergelegd worden.’ Rijkswaterstaat is inmiddels in gesprek met de transportsector over alle problemen. Ondanks alles zijn de files in de spits wel fors teruggelopen of opgelost.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.