Stem nu voor het mediamoment van 2023

Zoals elk jaar gaat De Mediaweek op zoek naar het mediamoment van het jaar. Een iconisch moment op radio of televisie wat ons heeft laten lachen, huilen, juichen of op een andere manier iconisch was voor 2023.

In 2020 won het ‘briefje van Bruins’, toen live op televisie de eerste Nederlandse coronabesmetting bekend werd gemaakt. In 2021 won het Eurovisiesongfestival dat in Nederland werd gehouden en in 2022 won het moment dat een klimaatactivist zich vastlijmde aan de talkshowtafel van Jinek.

Ook dit jaar zijn er weer vijf mediamomenten genomineerd die kans maken op de titel Mediamoment van het Jaar. Hieronder zijn de genomineerden te bekijken en kun je ook je stem uitbrengen. Stemmen kan tot zaterdag 30 december, 23:59 uur. De winnaar wordt op zondag 31 december tussen 12:00 en 14:00 uur bekendgemaakt in Het Mediajaar, het jaaroverzicht van De Mediaweek op Radio Salto.

Onze programma's

Zelf radio maken?

AmsterdamFM wordt gemaakt door vrijwilligers. Wil je ook radio maken?