Rondom de Noord-Zuidlijn is al zoveel te doen geweest. Uit berekeningen blijkt nu ook dat er een risico bestaat dat station Amsterdam Zuid-WTC ondanks de verbouwingen veel te klein gaat worden voor het aantal verwachte passagiers. Dit zou eventueel tot gevaarlijke situaties kunnen leiden, meldt het NRC vandaag. Ook blijkt pas nu berekend te zijn wat de gevolgen zijn van het enkelspoor. Er staat namelijk al jaren gepland om aan het eind van het traject alleen enkelspoor aan te leggen. Pas uit recente berekeningen blijkt dat hierdoor op de hele lijn grote vertragingen kunnen ontstaan. Afgelopen zomer bleek dat een tweespoor pas in 2020 technisch mogelijk is.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.