In december vliegen de kerstcommercials je om de oren. Vrijwel elke supermarkt pakt tijdens de feestdagen groot uit met gevoelige minifilms. Maar niet iedere reclame pakt even goed uit. Welke commercial werkt nu wel en welke niet? Daar is nu neurologisch onderzoek naar gedaan. Oscar van Oorschot en Yannick Grenouillat spraken in De Mediaweek met Martin de Munnik van Neurensics over de winnaars en de verliezers van de jaarlijkse strijd om de beste kerstcommercial.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.